Zwroty
NIE OFERUJEMY DARMOWYCH ZWROTÓW – OBOWIĄZUJE OPŁATA MANIPULACYJNA
Zwroty
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Tak, to możliwe.
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionego towaru, masz możliwość jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
W takim przypadku zamówienie musi spełniać następujące warunki:
-
Zamówienie zawiera wszystkie części i elementy, a opakowanie jest takie samo jak przy otrzymaniu produktu.
-
Widoczne jest normalne użytkowanie produktu; szkody wynikające z niedbałego użytkowania są wykluczone.
-
Produkty, w przypadku których higiena ma kluczowe znaczenie, muszą zostać dokładnie wyczyszczone przed rozpoczęciem procedury zwrotu.
-
Produkt okazał się wadliwy natychmiast po otrzymaniu.
-
Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia klienta kosztami przesyłki.
-
Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych i, jeśli warunki zostaną spełnione, zostanie potwierdzony w tym terminie.
-
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotu, jeśli podejrzewamy, że towar był używany lub uszkodzony bez naszej winy.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, wykonaj następujące kroki, aby rozpocząć procedurę zwrotu:
Wyślij e-mail na adres: Info@Swedevo-stockholm.nl
Upewnij się, że e-mail zawiera następujące informacje:
-
Numer zamówienia
-
Powód zwrotu
-
Zdjęcie produktu w przypadku uszkodzenia
-
Imię i nazwisko klienta
-
Adres klienta
Skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci adres do zwrotu.
Nigdy nie odsyłaj towaru na adres nadawcy. Otrzymasz właściwy adres po wcześniejszym kontakcie.
Jako klient jesteś odpowiedzialny za koszty wysyłki zwrotnej.
Prawo do odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z poniższymi zasadami, pod warunkiem że jest osobą fizyczną zawierającą umowę w celach niezwiązanych w przeważającej mierze z działalnością gospodarczą lub zawodową:
A. Warunki płatności
Prawo do odstąpienia od umowy
Okres na odstąpienie wynosi 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymała towar.
Ponieważ korzystamy z w pełni zautomatyzowanego systemu, zamówienia są przetwarzane natychmiast po ich złożeniu. W związku z tym nie możemy zatrzymać procesu wysyłki przed doręczeniem, dlatego zwroty są możliwe dopiero po otrzymaniu towaru.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, musisz poinformować nas (Swedevo) o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. za pomocą wiadomości e-mail). Odstąpienie jest skuteczne po otrzymaniu przez nas towaru. Koszty zwrotu ponosi kupujący.
Rejestracja przesyłki w tranzycie
Ponieważ nasze produkty są wysyłane z Azji, możliwe są dłuższe czasy dostawy, na które nie mamy wpływu. Jeśli zamówienie jest już w drodze, anulowanie nie jest możliwe. Poczekaj na dostarczenie towaru, a następnie odeślij go do nas. Oczywiście możesz wcześniej poinformować nas o chęci anulowania zamówienia.
Aby przyspieszyć proces zwrotu, prosimy o przesłanie potwierdzenia dostawy.
Skutki odstąpienia od umowy
Jeśli odstąpisz od niniejszej umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, z wyjątkiem kosztów dostawy (oraz wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wybrania przez Ciebie innej formy dostawy niż najtańsza standardowa opcja oferowana przez nas), niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu i otrzymaliśmy towar.
Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, którego użyto przy pierwotnej transakcji, chyba że uzgodniono inaczej – w żadnym przypadku nie poniesiesz kosztów tego zwrotu.
Ostatnia aktualizacja: 22/04/2025